O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

piątek, 18 października 2013

akcja ,,zakrętki,, dla EMILI PAWLAK ze Świdnicy

Zakrętki dla Emilki Pawlak tak brzmi  hasło którym od dwóch  tygodni  karmię znajomych .
Oczywiście mam wspaniałych znajomych i ...są efekty .
Pierwsza  partia zbierana  była już od kilku miesięcy ja  dołączyłam  tylko ok dużych 5 worków. Jednak są byłam dumna z siebie i ...pomocy ZNAJOMYCH. Akcja tury 1 ukończona wynikiem 1280kg to ok 900zl. W przeliczeniu to tylko 11 godz  rehabilitacji naszej gwiazdeczki. Ja zbieram dalej  ....
ponieważ im więcej rehabilitacji tym będzie lepiej.
Chciałabym pomoc i pomysłów  mam wiele może dopracuje szczegóły  moim małym pragnieniem by ta mala 3 letnia dziewczynka kiedyś mogla postawić swój pierwszy krok.Było by wielkim sukcesem gdyby mogla uśmiechać się i mniej odczuwać ból jaki teraz strasznie dokucza. Jesli jesteś mój czytelniku zainteresowany przyłączyć się i pomóc ZAPRASZAM

Zbieramy w sklepie pasmanteria ul. grodzka12 w Świdnicy , oraz osobiście odbieram i większe ilości przekazuje dalej ....skontaktuj się ze mną :)

każda zakrętka ma dla nas wartość ...nie wyrzucaj przynieś ...czekamy na ciebie !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz